Pomáhame firmám vzlietnuť v online svete. Sme tím nadšených kreatívcov, ktorí sa neboja vyhrnúť rukávy a pomôcť pri tvorbe a realizácií online riešení.
V roku 2024 sme v oblasti sociálnych sietí postrehli zásadné zmeny. Značky a marketéri by mali byť pripravení prispôsobiť sa týmto trendom, aby zostali konkurencieschopní a efektívni.
Poďme sa na ne spoločne pozrieť.
Rozvoj dlhších videí
Po období krátkych videí prichádza éra dlhších videí s dĺžkou 2 - 5 minút. Tento trend, ktorý sa objavuje na platformách ako Instagram a TikTok, reflektuje zmeny v používateľskom správaní a uprednostňovaní hlbšieho obsahu.
SEO, podobne ako iné časti marketingu, je dynamická vec, ktorá sa mení v čase. O to viac, že celým rokom 2023 nás sprevádzal nástup umelej inteligencie AI.
Tento fenomén sa citeľne dotkne aj organického vyhľadávania, ale trendy v SEO sa netýkajú len AI.
Poďme si postupne pozrieť prehľad najočakávanejších noviniek a smerovaní vo svete organického vyhľadávania.
Vo svete dizajnu, ktorý sa neustále mení, každý rok prináša vzrušujúcu kombináciu inovácií, kreativity a technologického rozvoja.Tento rok môžeme očakávať kombináciu predstavivosti s funkcionalitou a udržateľnosť spojenú s pokročilou technológiu.
V tomto článku sa budeme venovať trendom v grafickom dizajne pre rok 2024. Od integrácie umelou inteligenciou (AI) poháňaného surrealizmu až po návrat retro prvkov, pre grafický dizajn nás čakajú samé kreatívne a zaujímavé trendy.
Zastavte sa na moment a spomeňte si na niektoré z vašich obľúbených značiek. Je veľmi pravdepodobné, že si spomínate nielen na ich produkty alebo služby, ale aj na to, ako komunikujú - či už je to humorný, formálny, priateľský alebo inšpirujúci spôsob. Tento charakteristický spôsob, akým značka komunikuje, sa nazýva "tone of voice" (tón hlasu) a je to jeden z najdôležitejších aspektov brandingu.